Enamuse ajast kõndisimegi üritusplatsil ringi ja uudistasime uusi ja vanu sporditooteid. Minu lapsepõlve sõbranna Triinu abiellus enda peika Egoniga. No midagi kohe on selle võistlemise juures mis mitte kuidagi ei lase seda ala jätta.

Edasi liikusime me San Franciscosse. Hmm…ei teagi kuidas seda kohta kõige ilusamini kirjeldada. Ütleme siis nii, et ootused oli palju kõrgemad. Ööbisime päris kesklinnas, Union Square´i lähistel asuvas Marriott Hotellis. Päevavalguses paistis kõik ilus ja tore aga alates kella 5st õhtul oli tunne nagu oleksime mingi Zombie filmi võtetele sattunud.

Kogu ümbruskonda voorisid äkitselt kodutud, kes lisaks kodu puudumisele olid kindlasti ka suuremas koguses erinevaid ained tarbinud ja kainest mõistusest polnud seal haisugi. Ainus hais oli see, mis kodutud endast tänavatele jätavad… Kurb oli näha sellist asja!

fat burner 4x plus energia ulevaade

Meie kõige esimene ´meeldejääv´seik oligi see kui hotelli kõrval asuvasse restorani sööma läksime. Saime ilusa laua vaatega linna poolemis igas muus paigas oleks ehk hea asi aga mitte San Franciscos.

Ei läinud kaua aega kui juba avastasimegi, et tänavatel liigub palju veidraid inimesi ja üks neist ei häbenenud tulla ka meile end ´tutvustama´, pissides rõõmsalt kohe toidukoha akna ees, samal ajal kui meie burgerit sõime…Lisaks oli vaja muidugi enda suguorganeid lapikesega seal meie ees ka puhastama hakata…Pisidetailidesse ma laskuma ei hakka.

Ütleme nii, et see burgerielamus jääb eluks ajaks meelde! Peale seda katsusime, et kiiresti tagasi hotellituppa saaks ja ega õhtul enam välja uudistama ei kippunud ka.

fat burner 4x plus energia ulevaade

Järgmine päev läksime aga põhivaatamisväärsusi kaema ja peab ütlema, et päevasel ajal on linn päris ilus. Järjekorrad vaatamisväärsuste juurde olid meeletult pikad.

Selleks et minna Cable Car´iga sõitma kulus meil üle tunni aja järjekorras passimise peale. Alcatrazi vanglat seekord vaatama ei jõudnud, kuna tuul oli väga tugev ja minu kõht eelistab laineid kaldast imetleda. Nii läksimegi hoopis kaldas olevaid II Maailmasõja aegseid laevu uudistama. Kusagil kella paiku avastasime jälle, et Zombied on peidust välja pugenud ja nii tuli meil endal jälle tuppa peitu pugeda :. Kas asi oli tõesti nii hull? Kahjuks küll. Võibolla juhtus just sel nädalavahetusel olema asi hullem kui muidu ja võibolla olime valel ajal vales kohas aga esmamuljed meid San Franciscosse tagasi ei viiks.

Tänavatel oli palju Ghetto laadseid kogunemisi, tänavad haisesid uriini järgi, nägime kuidas inimesed läksid nõel ja rihm peos nurga taha end süstima, kohtasime palju vaimselt haiged inimesi kes lihtsalt kõndimise pealt meiel midagi näkku karjusid või enda kujutletava sõbraga vaidlesid.

HOW TO BURN BELLY FAT - Reduce Weight - Weight Loss Tips - Fat Burner In India ft. Naturyz Lean Cutz

Olime seal suurlinnas küll nädalavahetusel mis tähendaks igas muus kohas pidu aga San Franciscos oli hotellituba üks igavesti hea koht hilistel õhtutundidel. Milline koht!!!! Mul tuleb siiamaani naeratus näole kui Vegase peale mõtlen. Puhas magic! Seal olime päeval hoopis siseruumides või ligunesime jahedas basseinis kuna väljas oli üle 40 kraadi sooja ja õhtul käisime linna avastamas.

Vegas on midagi mida peab ise kogema, et aru saada millest kõik räägivad. Kogu linn ja ehitised on nagu üks suur dollari märk, kõik kõige võimsam. Kuna me tahtsime ka sellest elamusest viimast võtta, bronnisime endale toa The Venetian hotellis mis oli pea sama võimas kui Veneetsia ise.

Hotellis oli pea 50 restorani ja umbes poodi nii et nädalake oleks kulunud ainuüksi hotelli avastamise peale. Meie tuba oli põhimõtteliselt sama suur kui meie korter Londonis aga Venetiani toas oli lihtsalt rohkem telekaid ja unustamatu vaade üle Las Vegase.

200 W 200W päikesepaneel Komplekti koos LCD Päikese Controller 12V RV Paat Off Grid

Kasiinosid oli ka muidugi jalaga segada, alates lennujaamast kuni hotellide ja tänavateni. Kas me mängisime ka? Tegime üheksast dollarist ja siis muidugi mängisime kõik maha kuna tuleb välja, et hasartmängud on nakkavamad kui ma arvasin! Aga nagu nad ütlevad: What happens in Vegas, stays in Vegas!

Kristel Klein Fitness – Sharing my passion

Nii ka meil, midagi ei kahetse ja see on koht mida kohe kindlasti uuesti külastaks!!! Reisi lõpetasime Los Angeleses. Kuna aega oli jälle vähe ja linn suur, siis otsustasime sel korral ainult rannaäärseid alasid avastada.

Hollywood, Beverly Hills ja muud kesklinna kohad jätsime järgmiseks kohaks. Nii nagu ka San Franciscos, oli ka Los Angeleses kodutuid omajagu mis tekitas kohati veidi hirmu. Päeval on aga elu ilus ja soovitaksime kindlasti sinna ka minna!

Kihnu Pulmad! Meil oli au lõpetada suvepuhkus Kihnu Pulmaga!

Minu lapsepõlve sõbranna Triinu abiellus enda peika Egoniga. No küll oli ilus! Nii see ei ole sobilik liimitud katusel sõiduki.

EI ole positiivne ja negatiivne anoodid on alligaator klamber Vajutage või omavahel, või on see põhjustada lühise ja põletamine. Ärge painutage see üle 10 kraadi, kuigi see on paindlik, coz see on väike suurus!

Ärge asetage harukarp külje all vihmaks, coz see on ainult IP65 veekindel! Ainult eespool pakendi sisu muid tooteid ei sisalda. Märkus: Valgus pildistamise ja eri kuvarid võivad põhjustada värvi elemendi pildi natuke erineb reaalne asi.

Septembrikuus kõik on uus… Nagu öeldakse septembrikuus kõik on uus ja nii ka siin blogis. Juba liiga kaua on märkamatult möödunud minu viimasest postitusest… Aga mis siis vahepeal toimunud on?! Ajasin bikiinid selga ja käisin kevadel jälle laval. Külastasime Allariga Lääne-Ameerikat.

Varustatud 12V DC5. Pühendatud 12V aku ja 5V seadme laadimine;3.