Lihtsalt lusikaga ÀÀdikat sĂŒĂŒa ei ole muidugi just kuigi meeldiv, seega tuleks seda toidu sisse panna, nĂ€iteks salatikastmena, vĂ”i segada tassitĂ€ie sooja veega, kuhu vĂ”id lisada Âœ teelusikatĂ€it kaneeli ja ĂŒhe teelusika mett. Vaata kogu oma igapĂ€ev kriitilise pilguga ĂŒle: kas sa ikka liigud piisavalt, teed sa trenni hingeldama panevalt, kas maiustad liiga tihti vĂ”i sööd toite, mis sinu toitumiskavasse ei peaks kuuluma? Kirsid on head meie seedimisele, sĂŒdamele, vĂ€hendavad kolesterooli ja kusihappe taset ning reguleerivad meie ainevahetust. Selmet jĂ€tkata aeglase pulsiga kardiotreeninguid, mille energiakulu on sulle liiga vĂ€ikseks muutunud, vĂ”iksid lisada oma kavasse suurema intensiivsusega intervalltreeningu. Treeninguid alustades nĂ€gid selgelt, kuidas kehakaal kukub, kuid nĂŒĂŒd on see toppama jÀÀnud. Teine hea moodus on vĂ”tta kasutusse iga kord vĂ€heke raskemad raskused, et keha proovile panna.

Tervislik kaalulangetus kodus — kuidas pĂŒsida Ă”igel teel? Personaaltreener ja toitumisnĂ”ustaja Monika Soop Maailmas on keerulised ajad ja inimesed on sunnitud kodus rasva poletavad blogid olema.

ArÎms Natur Lipoforte salendava ja rasva pÔletava toimega toidulisand

Kodus viibimine aga olgu siis selleks paar nÀdalat vÔi koguni terve kuu vÔib nii mÔnegi jaoks olla korralik katsumus. Koos aga saame sellest vÔitu ja soovitan vÔtta see aeg tegelemaks enese harimise ja miks mitte kaalulangetuse jÀtkamiseks sihiks parim versioon iseendast. KÔik on vÔimalik ning alljÀrgnevalt jagan omalt poolt mÔned nipid, kuidas saaksid veel edukamalt edasi minna.

Vahel tekib rasvapÔletuse pikal teekonnal tunne, et kÔige lihtsam viis kaalu langetada, on lÔigata oluliselt vÀiksemaks oma pÀevast kalorite hulka, lootuses, et vÀhem toitu tÀhendab kiiremat rasvakaotust. Kuid tulemus on otse vastupidine! Esmalt röövib keha energiat lihaste arvelt ning alles hÀdaolukorras lÀheb rasvade kallale. Niisiis tuleneb kaotatud kaal lihasmassilt mitte rasvalt.

Keha pĂ”letab energiat ka puhkeasendis. Sinu keha kui keeruline toimiv sĂŒsteem, pĂ”letab energiat ja seda iga pĂ€ev. Inimkeha energia on toit ja muud vedelikud, millel on toitevÀÀrtus ehk toit sisaldab kaloreid.

rasva poletavad blogid

Kalor on aga keha energia suuruse ĂŒhik. Kindlasti rÀÀgime ka suurel mÀÀral meie kehal talletuvast rasvast, mis on siis Sinu keha pĂ”letamise protsessidest ĂŒle jÀÀnud energia. See tĂ€hendab, et oled oma keha energia vajadusi hinnanud kĂ”rgemalt ning tankinud liigselt.

Tervislik kaalulangetus kodus – kuidas pĂŒsida Ă”igel teel?

Hea uudis on aga see, et inimkeha pĂ”letab ka nö puhkeasendis energiat, see ongi meie baasmetabolism. Isegi kui oled liikumatu, kodusel reĆŸiimil ja tarbid teatud koguse tervislikku, tasakaalustatud, ent madala energiavÀÀrtusega toitu, ei saa Sa kuidagi kaalus juurde vĂ”tta.

Kui tĂ”hus selline treening kehakaalu mĂ”ttes on? Fitnessimaailmas on eksisteerinud pikka aega mĂŒĂŒt, et vĂ€iksema intensiivsusega aeroobne treening kulutab rohkem rasvamassi kui intensiivsem anaeroobne treening.

Minu plaan toitumisnĂ”ustajana ei ole kohe kindlasti Ă”petada, kuidas vĂ€he toitu sĂŒĂŒa ja jĂ€rgmised kuu aega olla horisontaalselt — pigem Ă”pime koos, kuidas tĂ”sta oma keha kĂŒtuse kulu ka puhkeasendis ning mida saad lisaks teha, et rasva osakaal keha koostises kiiremini langeks.

Rasva pÔletust kiirendab lihasmassi suurus, areng ja selle kasutus. Liigutamiseks, hingamiseks, naeratamiseks, kummardamiseks ja peaaegu kÔikideks teisteks muutusteks inimkehas vajame lihaseid ja need on olemas meil kÔigil.

#2 Söö sĂŒsivesikuid!

Skeleti lihased on need, mis meid liigutavad, mida me silmaga nĂ€eme ning mida saame hĂ€sti mĂ”jutada. Mida suurem on nende kogus sinu kehal, seda rohkem vajad sina energiat, toitaineid ja vett, et hoida fĂŒĂŒsist liikumises.

Samuti vÀrskelt treenitud tuhar vajab puhkeasendis taastumiseks lisaenergiat.

rasva poletavad blogid

Seega, mida suurem lihasmass, seda suurem on Sinu baasmetabolism, mida suurem on rasva pÔletus ka puhkeasendis. ToitumisnÔustaja ja personaaltreener Monika Soop Kui Sinu eesmÀrgiks koos kaalu langetamisega on ka rasva pÔletamine, siis tea, et selleks on vaja kulutada rohkem kui tarbida.

rasva poletavad blogid

SĂ€ilitamaks aga oma tervist ja head enesetunnet, on vaja tarbida tasakaalustatud ja tĂ€isvÀÀrtuslikku pĂ€ris toitu ning kasutada lihastreeningut, kui protsessi kiirendajat, targalt ja investeeringut tulevikku. Kaalulangetuse teekond kodus ja selle pĂŒsivana hoidmine: Sea endale reaalsed eesmĂ€rgid. Ühe kilo rasva pĂ”letamiseks on vaja olla umbes 7 kilokalorit miinuses ja see 7 kilokalorit rasva poletavad blogid visuaalselt umbes 14 Geisha ĆĄokolaadi.

rasva poletavad blogid

Soovitan seada reaalsed eesmĂ€rgid ja ĂŒks kilo on alustamiseks tĂ€pselt paras. Tasa sĂ”uad ja kaugele jĂ”uad.

ĐĄĐ°ĐŒŃ‹Đč ĐŸŃ€ĐŸŃŃ‚ĐŸĐč Đ ŃƒĐ»Đ”Ń‚ Đș Чаю - ĐœĐ” Ń…ŃƒĐ¶Đ” Ń‡Đ”ĐŒ Ń‚ĐŸŃ€Ń‚!